Shamballa Jewels

I sidste uge modtog vi en fin invitation til åbningen af Shamballa’s nye flagship store på Ny Østergade 7. Vi takkede selvfølgelig hurtigt ja – for hvem vil gå glip af det?!?!

Mit indtryk er, at deres nye butik er rigtig flot! MEN, skal jeg være ærlig var det svært at se, for der var fuldt hus forstået på den måde, at butikken var proppet med glade mennesker, som fik serveret champagne og coctails i massevis… Foruden de lækre coctails blev der serveret ”hapsere” fra Le Le – samlet set et lækkert og vellykket arrangement.

På rundturen i de nye kontorlokaler, som ligger over butikken var der (naturligvis) mindre crowded – og her var det tydeligt! De nye lokaler er MEGA lækre!!! Jeg er intet mindre end helt tosset med det… Men på den anden side, kan man forvente andet af et smykkefirma, som kan sælge en knyttet halskæde til 1,2 mio. kr. 🙂

Glæder mig allerede til at modtage mit ”tak fordi du kom til åbningen”-armbånd.

Shamballa 1Shamballa 2Shamballa 4Shamballa 6Shamballa 3Shamballa 5Shamballa 7Shamballa 8Shamballa 9

Dette indlæg blev udgivet i Bevar mig vel, Shopping. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar